Intrebari frecvente

 De ce sa ma inregistrez?

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

- poti comanda orice produs, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;

- poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;

- poti primi informatii personalizate despre ultimele oferte valabile pe gardenpedia.ro

Cum ma inregistrez?

In partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Contul Meu”, apoi „Creaza un cont” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Trimite” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare. 

Ce se intampla cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare (adresa de livrare si numarul de telefon pentru curieri), dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu iti mai amintesti parola contului tau, te rugam sa folosesti optiunea „Ai uitat parola?”, disponibila in pagina „Contul Meu”.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, te rugam sa te autentifici in cont si sa accesezi apoi optiunea Panou control, disponibila printr-un click pe numele contului.

Cum comand?

Prin intermediul www.gardenpedia.ro poti comanda online, cu plata ramburs, ordin de plata / transfer bancar sau prin card, produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.

Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa butonul de „Autentificare”.

In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Spre finalizarea comenzii”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).

Pot comanda si prin telefon?

Da, se poate. Numerele de telefon la care ne poti contacta sunt 0758.074.800 sau 0742.471.685 de luni pana vineri de la 09:00 la 17:30.

Care este valoarea minima pentru care pot comanda?

Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb S.C Gardenpedia SRL isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

Daca pretul afisat este diferit de pretul real?

Preturile produselor de pe www.gardenpedia.ro sunt exprimate in lei, includ TVA  19% si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau la numarul de telefon 0758.074.800.

Cum platesc?

Pentru produsele achizitionate pe www.gardenpedia.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

- ramburs

- ordin de plata

- plata online cu cardul

Gardenpedia pune la dispozitia dvs produse de gradina cu plata integrala sau in rate. 

Pentru comenzile online, platile se pot face astfel:

* cu cardul dvs. Visa si Mastercard/Maestro

* cu cardul pentru achizitionarea produselor in 6 rate cu dobanda 0 %: BonusCard de la Garanti Bank, Card Avantaj de la Credit Europe Bank, BT Star de la Banca Transilvania ce include urmatoarle tipuri de carduri: Star Forte, MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Star Gold, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary, Star Platinum, Visa Platinum, Visa Business Gold Credit Card si Visa Business Silver Credit Card, Cardul de Credit de la Alpha Bank.

Nota: Datele cardului tau nu vor fi stocate de gardenpedia.ro, noi neavand acces la acele date. Procesarea platii se va face pe o pagina independenta de gardenpedia.ro.

Cum intru in posesia produsului?

La adresa de livrare

- In Bucuresti – Produsul este livrat prin curier In 24 de ore din momentul confirmarii comenzii de catre un consultant de vanzari;

- In tara – Produsul este livrat prin curier in maxim 48 de ore din momentul confirmarii comenzii de catre un consultant de vanzari; 

Ridicare de la sediul nostru din Bd. Basarabia, Nr. 256, Sector 3, Bucuresti

Care sunt taxele de livrare?

Valorile afisate includ tva. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.

Tarife curierat rapid:

Livrare in Bucuresti in 24-48 de ore: 15 lei

Livrare in tara in 24-48 ore: 15 lei

Tarifele includ taxa de ramburs

In cazul comenzilor in valoare de peste 300  RON, transportul este gratuit oriunde in tara.

Pot returna un produs / o comanda? 

Conform art. 7 alin. 1 din OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta si Legii nr. 51/2003, care aproba Ordonanta, "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

In aceasta situatie, clientul se obliga sa notifice Gardenpedia, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor. Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile lucratoare de la primirea coletului, in caz contrar Gardenpedia poate refuza coletul.

Clientul se obliga ca inainte de expedierea returului sa trimita un e-mail pe adresa contact@gardenpedia.ro, care sa contina:

- data expedierii coletului;

- numarul comenzii.

phone
Vrei sa te sunam noi?
close